7/07/2015

"Zostań, jeśli kochasz" Gayle Forman

 Mia podczas wypadku straciła wszystko. Jest tylko jedno nurtujące pytanie - Czy miłość przezwycięży nawet śmierć?




Wydawca : Wydawnictwo Nasza Księgarnia

Rok wydania : 2010 

Liczba stron : 234

Po tragicznym wypadku, Mia jest pomiędzy niebem a ziemią. Straciła najbliższych, a teraz musi wybrać - walczyć o odzyskanie przytomności czy poddać się i umrzeć. Próbuję rozstrzygnąć dylemat wspomina dotychczasowe życie. 

Gdy obejrzałam film, chciałam przeczytać także książkę, ale niestety nie miałam okazji. W mojej księgarni nie było egzemplarzy. Natrafiłam na blog Julki >Tutaj!< gdzie wzięłam udział w konkursie i ją wygrałam! Jeej ^^ Dzięki niej mogłam ją przeczytać i jestem pod wielkim wrażeniem! Książka jest cudowna. Na wielu blogach widziałam jej pozytywne recenzje, wyróżnia się także śliczną okładką, która od początku mnie urzekła.  Zabrakło mi w niej tylko jej brata.

Mia - Główna bohaterka książki Gale Forman, jest przedstawiona pomiędzy niebem a ziemią i to jej decyzja czy przeżyje. Dziewczyna może widzieć swoich bliskich i wspominać przeszłość. Niestety jest jeden minus - Nikt nie widzi jej.

Autorka stworzyła piękną historię, która jest przepełniona miłością i ciepłem, ale także ogromnym smutkiem. Przechodząc przez historię Mii towarzyszył mi smutek, płacz, ale także szczęście i śmiech. To tylko książka, ale takie historie są też u nas - w rzeczywistości.  To nie tylko książka o miłości, ale o decyzjach i wyborach, przez które każdy z nas przechodzi.

Jest to piękna opowieść, która daje do myślenia. Historia bohaterki nie jest niezwykła, wiedzie zwyczajne życie. Podczas wypadku, w której zginęli jej bliscy, tylko wtedy przeżyła wielki cud, dzięki któremu udało jej się przeżyć. Książka uczy nas bardzo dużo i daje do myślenia. Polecam ją na wieczorne posiedzenia z herbatą. Książka i film bardzo mnie urzekła! Przeżyłam z nią świetne chwile i mam nadzieję, że niedługo do niej wrócę!:) Nawet mój pies wam ją gorąco poleca! ^^ Całuję!:*





30 komentarzy:

  1. Jak skończę czytać książki, które sobie wyznaczyłam na najbliższy czas, sięgnę po tą. Może w najbliższym czasie zobaczę film. Bardzo fajnie napisana recenzja. Pozdrawiam!
    Karmenss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie się rozejrzę za tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam film i bardzo mi się spodobał. Niestety książki nie miałam okazji jeszcze przeczytać, gdyż nie znalazłam jej w bibliotece. Ale może w najbliższym czasie to nadrobię ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam tą i drugą część, ale jeszcze o tym nie napisałam. Za to dodałam wczoraj post o serii "Wybrani", może się skusisz?
    Zapraszam: http://stella191.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz pierwszy mogę stwierdzić, że film był lepszy od książki. Nie podobał mi się styl autorki (?) A może to nie wina samej autorki tylko wina tłumacza (?)
    Dobra recenzja, może kolejna trochę dłuższa? :)
    www.artystycznie-poukladana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Film widziałam i bardzo mi się podobał, a książka czeka na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam i film i książke, jezuuuu *.*

    zapraszam do mnie> http://szanellaa.blogspot.com/2015/07/good-for-you.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam ten film i był lepszy niż myślałam, historia opowiedziana nie sztampowo i dosadnie tylko z jakąś niezwykłą lekkością:) Dobry film na letni wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę ją w końcu przeczytać :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Planuję przeczytać tą książkę tóż po tym jak skończę aktualną :) Fajny post. Wszystko dokładnie napisałaś. Jak na pierwszy raz wyszło Ci to super. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam film i wywarł na mnie ogromne wrażenie, książkę koniecznie muszę przeczytać :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post zaprSzam do mnie :) http://www.kivuss.blogspot.com/2015/07/outfit.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemnie mi się czytało tą recenzję choć nie czytałam jeszcze książki, pomimo tego,że znajduje się ona na mojej liście,która jest swoją drogą coraz dłuższa. Filmu jeszcze nie widziałam,bo mam zasadę,że najpierw czytam potem oglądam :D
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://ksiazki-jak-narkotyk-zaczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobał mi sie film, a książki nie miałam jeszcze w rączkach. Widzę w internecie coraz więcej pozytywnych opinii i nabieram coraz większej ochoty na nią. Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie za dużo tej serii w internecie :) Może przeczytam, jak wszystko ucichnie? Generalnie nie ciągnie mnie do tej książki. Bardzo ładny blog :)
    Pozdrawiam,
    http://artemis-shelf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze mam chęć przeczytać książkę, lub obejrzeć film :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nie mogę się przekonać. Jeśli sięgnę to raczej tylko po film. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Możliwe, że za jakiś czas przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Na pewno przeczytam :) Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :) http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Film mnie nie powalił, wiec jakoś mam opory przed książką
    http://somewhere-over-the-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mariko, zdjęcie z kocią łapą obłędne! Książkę znam - podebrałam ją z półki córki ;) i też mi się podobała. Trzymam kciuki za kaciksiazkoholiczki i samych porywających lektur życzę
    m.

    OdpowiedzUsuń
  22. Obejrzałam film i przeczytałam książkę. Bardziej wzruszyła mnie ekranizacja sama nie wiem dlaczego :))

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam książkę i oglądałam film, książka wywarła na mnie większe wrażenie :) Jest taka...uczuciowa :) /Claudie
    Pozdrawiam!
    http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nominowałyśmy cię do Liebster Blog Eward.
    Miłej zabawy, Madzia i Klaudia :)
    http://recenzjeksiazekdlamlodziezy.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tę książkę! <3
    Film też jest świetny :)
    Mój Blog – klik!
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki? To dla mnie bardzo ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna recenzja, może w końcu zdecyduję się sięgnąć po tą książkę :D
    Zapraszam do mnie < klik >

    OdpowiedzUsuń
  27. Obejrzałam film i przeczytałam 2 części z serii czekam na ekranizacje 2 cześci :D Świetna recenzja <3 Nominowałam cię do Przysłowiowego Tagu http://dziewczynazksiazka.blogspot.com/2015/10/przysowiowy-tag.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  28. oo Zaciekawiła mnie ta ksiazka! :)

    _____________________________________
    Zapraszam!
    http://www.drisstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsze zdjęcie jest super! Po prostu genialne!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli jesteś zainteresowana do zaobserwuj i daj znać u mnie!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Czytałam już jakis czas temu i podobała mi się. :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Miło mi, że zaszedłeś tak daleko!:)
♥ Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszego działania.
♥ Nie bawię się w obs/obs
♥ Lecz zostaw link w komentarzu, a na pewno wejdę!:)